Lordag

Skeat fint väder idag så skulle vara skönt att steaka lite men åker kanske in till stan.
Idag har jag ingen röst kvar, jo lite granna men det är inte mycket så för att spara på den ska jag försöka att inte prata så mycket men hur lätt är det när någon frågar en saker? man måste liksom svara och det blir så ensamt att inte prata så det lär jag göra alla fall men kanske minska på det en aning.
Finns ingen frulle hemma= tråkigt.

Måste tipsa om en soft låt. Om du har spotify sök på rakel med terje nohr så himla sjöön ;)

Kommentarer
Postat av: C

sv: okej :) jag har ett par vita med ett guldspänne på typ :)

2009-05-31 @ 12:19:48
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0