Oboy vad skoj

Fick mig allt ett gott skratt idag. Var te och red med lisa, hästen gick så lungt o fint men kliver på en brunn och blir skit rädd så han flyger rakt upp i luften samma sak gör lisa men hon landar på backen efteråt, vi red utan skor så det var också roligt så hon vart tvungen att gå i strumpor, ont i ryggen och trasiga tyglar för att hämta skor. HIHI skade glädje är en sann glädje.
Var nära att ja också skulle ramla av, var ute och red en sväng själv tidigare på dagen och lakris har inte blivit riden på två veckor så det var krut i den havremoppen och barbaka red jag också å var nära många gånger att dimpa i backen.

Imorse var jag på blodcentralen och överlämnade lite färskt blod gick bra den här gången. Springa spåret imorn 2,5 km. Blir riktigt tungt och resultatet kommer förmodligen sänka mitt betyg. Just de måste plocka ihop kläder också sen ska ja ringa Rakel. Så hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0