Min gula räcer bil

Jag måste ju ta och lägga upp en bild på min lilla bil =).
Sommaren är över och livet rullar på fortare än aldrig förr. Jobbar cirka dygnet runt, har ju två ställen så blir ena på dagen andra på kvällen/ nattten men ingen som ser det eftersom det är kommunen och landstinget ;).
Hade en kräftskiva med max i helgen. Linn, cristian och eve morten kom på en portion kräftor bada tunna och chilla på landet. Annars har sommaren gått bra synd att det är höst bara men verkar som man kommer få jobba en hel del så kanske inte är så farligt för då kan man ju åka iväg ordentligt många gånger till vinter 2 skidsemestrar och en sol semester ska jag försöka sattsa på =).
Sov till ett idag men jobbade ju natten så då får man det annars brukar jag gå upp senast åtta o sitta på potta.
puss hej







Kommentarer
Postat av: El Morto

hejhej =) tack för dem mumsiga kräftorna.

2009-09-14 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0