1 månad kvar!

Sen fyller jag 20 år =O.... den 18 mars vet inte vad jag känner inför det. Tufft att gå till systemet men mer då? Kommer ju inget mera fören ja fyller 30. Ush får man spola tillbaka tiden nåt år el två. Vet inte hur ja ska fira det heller har varit dålig på att planera men var sugen på lokalfest förut men känns som det blir lite svårt nu. Är ju 10 år sen sist man fyllde jämnt.

Kollade en sväng på brillor igår med kändes lite bättre men inte helt ok. Så vill vänta ett tag så ja vänjer mig lite kanske blir lite nöjdare med valet då. Mor min ringde till jobbet igår att hon hade ramlat så träffade på henne nere på rtg. Hade gjort illa axeln. Åkte med henne till stan efter jobbet. Kollade soffa, glasögon o så köpte ja två ålar till tanken här hemma. Kuhli ål himla söt men har inte sett dom sen ja släppte lös dom igår men är kanske lite blyga. Idag är det kvällstur som ska avklaras som ja inte ser fram emot. Ska hinna färga håret i brown innan dess.



Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0