dissad.

Jobbat idag. Åkte hem och lagade mat och la ned så mycket kärlek på maten, ber mr M köpa med bacon och när han kommer hem har han med sig bacon o mc donalds till sig själv han var inte sugen på min mat!!! Så det kommer dröja ett bra tag tills jag tänker laga mat igen. Blev fler matlådar till mig alla fall.

Vann nyss 50 kr på en trisslott som legat i plånboken ett par veckor =) och just nu håller ja på o frosta av frysen. Det är lite skojigt och pilla bort all is innan den smälter så håller på o kokar vatten som ja ställer in i frysen så det ska gå fortare. 

Idag har det kommit någon decimeter snö till och var inte roligt imorse när ja skulle till jobbet gick max 70 km/h hela vägen. Fick sladd på bilen samtidigt som ja fick möte var himla otäckt har inte fått nån redig tidigare men gick att styra tillbaka bilen men vart lite skakis. Märkte att det går fort han inte reagera innan ja var på andra körfältet så man ska nog ta o tänkta mera på farten ibland.

Mina guppy mammor har inte fått bebisar än. Trodde det imorse men iccke. Imorn blir det jobb på dagen sen kl.19 blir det att äta på akropolis med gamla klassen vet ej hur många som kommer om det ens blir nån men det visar sig. Idag blir det moff framför tv =) Puss hej.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vad elak Max var :P

2010-02-20 @ 09:16:18
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0