Glas med Latte.

Har gjort mig en latte som smakade bra. Har gjort gröt idag mannagryn. Har eldat hela morgonen också så hoppas att det blir varmt här inne. I måndags när jag kom hem var det 9 grader inne så märkte knappt skillnad på o vara ute. Men nu är det nog alla fall 16 tror ja börjar bli svettigt :P.

I lördags jobbade ja på dagen sen hem o duscha och sedan åka i snöstormen in till stan för att äta på akropolis med "klassen" men vi blev bara fyra. Jag,linn,sandra o Ulla. Vart mye lyckat. Att åka hem gick 30km/h hela vägen och på söndagen när vi skulle åka bil funkade inte 2,4 växel. Har inte börjat funka heller så ja kör runt med en 3 växlad bil. Ska väll hitta nån som kan fixa den till helgen men kör med den så länge.

Jobbade igår och var skit trött satt o blundade på rapporten på morgonen och mötet på ef satt ja o nickade. Hade jobbat dubbla pass dagen innan sen var det ju sådär kallt när ja kom hem så sov kanske inte så bra. Åkte till tuna park sen och träffade piiine. Vi käkade där i ca 2 tim =) var trevligt tack. Sen skulle ja köpa jord som ja ska odla tomater i men plantagen stängde tidigt så åkte till farmor o farfar o lånade en påse. Där kollade ja på os för första gången.

Åt en konstig fruk i helgen honey pomelo nån jätte grape/nåt var ingen hit. Men skalet hade en himla skön konstisten var så böjbar.

Jag har fått höra av Sandra att min blogg är tråkigt att ja inte använder punkter........... är det någon mer som tycker det? Vad ska jag ändra på? Livet kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0