Glasögon!

Just det idag var jag hos synoptikern för en synundersökning och ja har dålig syn på hö ögat så dags att bli brillmongo. Men jag märker bara av det när jag kollar på lång håll och tvn. Men testade en massa i butiken och fick med min 3 par hem att testa lite men fortfarande sjuk svårt att välja. Tycker jag ser dum ut i alla men det är väll en vanesak. Får se vilka det blir ska dit imorn.

Åt lunch med mor spicy hot. Mycket gott. Köpte hårfärg så det blir ny färg imorn. Åkte o drack kaffe hos sandra o handlade på öob o willys. Sedan till farmor o farfar för att få råd om brillerna men ingen hjälp där inte.

Har lagat kyckling wook med cashernötter ikväll= gott om man tog bort grönsakerna men då skulle det ju inte vara någon wook. Har nog tagit av och på glasögonen 1000 gånger móch ändå vet jag inte. Mask gillade alla fall ett par o kanske. Nu sitter han med pistolen o spelar call of duty på wii. Håller på o skickar bilder till min mor men nätet på kvällarna ute på landet är inte att leka med.

Imorn blir det då jobb sedan att åka till stan med brillerna sen ska jag köpa fiskar till min tank och en grönsak.  Nu ska jag värma mjölk och äta semla =) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0