sthlm

sitter på tåget påväg till sthlm. Ska vara modell åt en kompis. I eftermiddag blir det att göra smörgåstårta och lite annat gott. Igår fyllde jag 20 år firade det med att jobba. Bjöd på tårta till avd mötet. Fick en sång av alla. Åkte till systemet för att inviga och vem möter man där om inte min far, inte ofta det händer. Var tur det att han kunde hjälpa mig o inte se så vilsen och liten ut. Köpte tydligen för mycket för att vara första gången blev tre påsar. Men det var ju så skojigt. Drack en egenköpt cider när jag kom hem, smakade annorlunda o godare.Åt på grappa med mask på kvällen och gud vad god mat+ poäng. Skulle fira med champange hemma men var trött så somnade istället men den tar ja ikväll ist. Puss hej nu är tåget framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0